Klassetreffe – devor

Hit morge, kurz vor de zwelfi, hab ich d Sabine, wu mit mir in d Schöel gange isch, in de Stadt troffe.

Si het mich mit: „Kunsch au hit Obend“ begreäßt. „Wu hi?“ hab ich verdattert gfrogt. „Zum Klassetreffe!“ Olätz, dodevu hab ich nit gwißt. S isch rüskumme, dass es e Rundmail gäh het mit ere Iiladung. Allerdings het d ehemalig Klassesprecheri, wu d Rundmail verschickt het, folgendi E-Mailadress: sexyhexi@ . . . un de Betreff isch „Wiedersehen“ gsi. Do kammer nur de Kopf schittle. Die mail isch natirlig im Spamfilter glandet. So ebbis mach ich gli gar nit uff, des kunnt direkt in de Papierkorb.

Ganz klar, do gang ich hi, au wänn des schu eweng pletzlig kunnt.

Jetz het s Hirn aagfange z rattere. Noch schnell ebbis Nejs zum Aazeäge kaufe? Noch gschwind zum Frisär? Grad sin diä graue Hoor zwei Zentimeter rüsgwachse un ich hab s doch jetz endlig schaffe welle, mit graue Hoor rum z laufe. Äs het nit sii solle. Mi Frisäri het natirlig kei Termin meh gkah. Sie het mer gsait, was ich fir de Notfall fir e Tönung nämme kennt. Dodefir hab ich ans ander End vu de Stadt wetze meäße, des Mittel gits im normale Drogeriemarkt nit. Also firs Färbe möeß i jetz de ganz Nomiitag iirechne, ich will kei Fähler mache un mit greäne Hoor rumlaufe. Deno halt nix Nejs zum Aazeäge. Do isch jetz kei Zit meh defir. Un eigentlig hab ich jo gnöeg Zigs.

Soll ich Jeans un T-Schört wiä diä letschte baar mol aaleege, wiä alli andere au? Oder villicht doch emol ebbis Fraulichs oder emend elegant go? So arg viili eleganti Kleider hab ich zwar nit, aber mit e baar Accesoires kennt i mi schu eweng herrichte. Letschtendlig hab i mi deno fir e Mischung entschide: Jeans un e Oberteil üs Siide un d Zuchtperlekette vu de Oma. So ebbis scheens, wiä des Zuchtperlekette vu de Oma kammer hit nimmi kaufe. Ich löeg immer emol bi de Auktionshiiser in d Schaufenschter, im Falls dass i mini emol verliere dät. Ich hab no nit gfunde, was mer gfalle hät.

So langsam möeß i löege, dass i vum Acker kumm.

„Adjee mitenand“
sait s Rénate

Dieser Beitrag wurde unter geschtern un hit, Säll un des veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

2 Antworten zu Klassetreffe – devor

  1. Heidi schreibt:

    I freu mi scho uf d Fortsetzig vom Klassetreffe

    Gefällt mir

Kommentar verfassen

