ZMF zweidäusendsechzeh

 

Am Mittwuch Nomittag bin ich gmeätlig deheim ghockt, hab eweng glääse und zwischedurch wider eweng rumkruschtlet. Iber eimol isch dusse d Welt untergange, s het gmacht wiä ab. Ei Staiber am andere. Ich hab unter dramatische Umständ, wiä in soneme Katastrophefilm alli Bleämehäfe in ei Ecke vum Balkon gstellt un Bachestei devor gschobe.

Deno isch s gmeätlig wider gange un ich hab denkt, scheen, wämmer e feschts Dach iberm Kopf het, wil dusse hesch d Hiiser nimmi erkenne kenne, so hets gmacht.

Am andere Morge hab ich d Zitung righolt un schu wuni si üsm Briäfkaschte gholt hab, isch s mer ufgange: S ZMF het geschtn aagfange! Hejo, do möeß es eifach e granatemäßigs Sauwetter gäh. Un diä Müsiker vu Calexico hän sich doch so uf Friburg gfrejt gha (hab ich irgendwu gläse).

Eigentlig hab ich eijch e baar Drecklache zeige welle un bin am Obend mit em Photo hi. S het aber fascht keini gäh. Au nit schlimm.

 

Deno hämmer halt ebbis z Obe gesse dert, aber d Üswahl isch nit bsunders un jedes Johr s glich.

Nej sin, glaub ich, so Deigtasche gsi. Diä hän mi aber nit aagmacht. Dr hesch nit so räächt gwißt, ob des d Verpackung isch oder des, was der esse kannsch. Villicht probier ich s noch un s schmeckt besser wiä s üssiht.

Adjee mitenand
sait s Rénate

 

Dieser Beitrag wurde unter Friburg un Umgebung, Säll un des veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Kommentar verfassen

