Herbschtwanderung – Teil 2

Vorhin bim Abtrickne noch em Dusche hab ich ebbis an mer gmerkt. E Generationewechsel. Ihr miän kei Angscht ha, s kunnt jetz nit Unappeditligs oder Schlipfrigs. S isch am Föeß gsi, ganz gnau am „Ringzehche“ vum rechte Föeß. D alt Zehnagel isch nur noch vorne am Nagelbett ghängt un e kleine, ganz neije isch unte drunter gsi. De alt hets vunere Blodere glupft gha, bi dere Wanderung in de Vogese, wu ich doch noch hab de zweite Teil welle verzelle:

Also irgendwänn am Obend simmer in dere Auberge aakumme, also in ere Herberge. So ähnlig möeß es bi de Maria und em Joseph am Heiligobend gsi si. Nur dass dert nit noch e Hüffe anderi ibernachtet hän. Aber dodefir hän mir Better und Deppig gha. Vil meh aber au nit.

Also hämmer uns in dem Masselager unter em Dach e Plätzli gsöecht und unseri Sache fir d Nacht hergrichtet. De hesch ders göet merke meäße, was de wu hi laisch, wil elektrisch Liächt het s keins gäh un noch em Obendesse isch s natirlig zappeduschter gsi. S isch e Sege, dass d Handys hitzedag jo alli e Lampe hän un mer wenigschtens sähne kann wu mer hidappt. Fir de Ufstig ins Gemach noch em Obendesse het s Akku no glangt, deno hets piept un rum ischs gsi, wil ich Dubel s GPS agloh hab, wun ich des doch nit emol kapier. Wu ich s erscht mol ufgwacht bin, so noch einehalb Stund, hets mi schu druckt! Ich hab fascht nimmi kenne iischlofe. Bevor s mich endgiltig verrisse het, isch de Mond ufgange gsi un ich bin mit wacklige Bei diä steil Stäge nab zum Klo.

Am negschte Morge habi ghärt wiä sich d Wirtslit unterhalte hän: Gérard, mer hän keini Crudité meh et du paté au nit. Mir miän hit emorge noch in de Supermarché fahre. Oui Chérie het de Gérard gsait. Do bin ich ufgsprunge un hab gfrogt: Excusé, hänner noch Platz im Auto? Hän si noch gha, aber nur einer, vorne in de Mitti. Do het mi Mann halt Bech gha. Wiä im Kriäg: Alti, Fraue, Kinder un Verletzti hän Vorrang. Un ich bin e alti, verletzti Frau gsi.

So simmer deno nab gfahre, de Wirt am Lenkrad, d Wirti uf em Beifahrersitz un ich in de Mitti, uf em Notsitz.

D Unterhaltung isch eweng verzwunge gsi. Ich hab mich jo bemiäht, aber wenn ich franzesisch gschwätzt hab, hän si gsait, dass ich röehig ditsch schwätze kennt, hab ich des deno gmacht, hän si e franzesischi Antwort gäh un unterenander hän si e ganz eigeartigs Mischmasch üs franzesisch un elsäßisch gschwätzt un des hab ich eifach nochgmacht: franzesisch, un wämmer ebbis nit iigfalle isch, eifach s ditsch Wort dezwische un wänn s basst het au alemannisch. So simmer doch noch eweng warm wore mitenander, au kerperlig. S sin beidi göet bienander gsi. Do het sich der nechere Kontakt – ich in de Mitti – nit vermeide lo.

Im Ort akumme, hab ich ei Milchkaffe am andere trunke. Irgendwiä hab ich d Zit, bis diä andere akumme sin, jo rumkreäge meäße. Um d Mittagszit bin ich schu ganz zittrig gsi. S Gegemittel hets im Café des Sports gäh: E Gläsli Edelzwicker.

edelzwicker

Gib eine Beschriftung ein

Am Nommittag, so um zwei rum, sin si göet glüünt akumme un hän vu dere Landschaft gschwärmt un vu de scheene Ufstig un Abstig . . . nur mi Mann het nit gsait. Villicht verzellt er mer e ander Mol, wiä s ihm gfalle het.

Deheim hab ich mich erscht emol duscht un mini Wunde versorgt. Un deno ab ins Internet un in d Söechmaschin igäh: Genusswandern im Schwarzwald. Verdori nomol, s möeß doch ebbis zwische dere Achtsamkeitshysterie un em Wellnesswahn uf de einde Sitte un dem Grenzerfahrungsgedöns uf de andere gäh! Un do denoch söech ich jetz. Wänn ich ebbis gfunde hab, loß ich s eijch wisse.

Klimakterischer Hedonismus kenne ner jetz sage, dodemit kann ich lääbe. Ender wiä mit Fiäß voller Blodere.

Adjee mitenand
saits Rénate

Dieser Beitrag wurde unter Säll un des, unterwägs veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Kommentar verfassen

