Schaffe goh – bineme Verein

img_69621.jpgS Schaffe isch schu fascht wider Routine wore. Ich wunder mich zwar immer noch, wiä mer sich in de Verwaltung durchgwurschtelt het, aber so ganz zarti Strukure hab ich schu ufbaue kenne.

Jetz isch d Vorstandsitzung aagstande un do het mich d Obersozialarbeiteri gfrogt, ob ich nit au debi si wott. Es sei jo nit schlecht, wämmer e weng s Gspiir fir d Vereinsarbet kriägt un ich bin mit minene fascht sechzig in dere Hinsicht schu e Neijling, des isch eifach eso. Do loß ich mich druf ii, um sich de Sproch vu de #Sozialarbeiter z bedieäne, hab ich mir un ihre gsait un bin hi gange.

. . . un ob ich bi däre Glägeheit nit au s Protokoll fihre kennt? So als Zaungascht isch des doch eifacher, wiä wämmer mitdiskutiert. Jo, au des goht, kei Problem.

Un so bin ich mit Block un Blei inere Rundi voller Engagierer und IIbringer ghockt. Symphatischi Lit, kei Frog, aber eweng verplant, wiä sich im Lauf vu de Sitzung rüsgstellt het.

D Sitzung isch innere kooperative Quartierskneipe gsi. Diä dienschthabende Quartiersbewohner sin krank gsi, also isch „Selfcatering“ uf de Tagesordnung gstande. Des isch nit witerscht schlimm gsi, de Sprudel hämmer noch selber uf d Tisch gstellt kriägt. Deno isch s losgange. Z erscht hän sich d Obersozialarbeiteri un de Vorstand gegesitig beweihräucheret, un wiä scheen des doch isch, wämmer so e sinnvolli Arbet leischte kann. Wideri Tagesordnungspunkte (üser de Selbschtbedienung) het s keini gäh, wil keiner ebbis bim Vorstand gmeldet het. Also isch munteres Durchendanderdiskutiere aagsait gsi. Protokolle schriibe isch mer niä bsunders schwer gfalle, aber bi dere Sitzung bin ich wirklig ins Schlingere kumme. Soll ich des jetz ins Protokoll nämme, dass einer vu dene IIbringer noch drei Duden deheim rum stoh het un mer diä doch de Flichtling zur Verfügung stelle kennt, aber welene? Wil jo nit alli unseri Schrift lääse kenne, manchi kennte si lääse, wänn si nit Analphabete wäre un s wär jo schad um diä wertvolle Biächer …

So isch es wider gange. Eini het vorgschlage, dass si e Strickkurs gäh kennt, do het diä negscht gsait, dass si noch e ganze Hüffe Wulle deheim het. Ob des denn alles au 100 % Schofwulle isch, isch s retour kumme.

Des alles ufzschribe isch mer z bled gsi. Zöe allem aani hän si sich au alli mit Vornamme agschwätzt un ich hab mer natrirlig nit alli Noochnämme merke kenne. Drei Doppelnämme sin debi gsi, des isch alles gsi, was ich mer gmerkt hab. Deswäge hab ich s eso formuliert:

Von den Vorstandsmitgliedern wurden vielfältige, individuelle Vorschläge zur weiteren Integration der Geflüchteten gemacht. Die Realisierung obliegt den jeweiligen Personen. Auf Unterstützung weiterer #Vorstandsmitglieder kann gezählt werden. – Baschta. Des hab i natirlich nit ins Protokoll gschriebe.

Am Schluss hets noch e Gläsli Wii gäh un ich hab e paar Vorstandsmitglieder kenne gleert. Aber d Noochnäme halt wider nit un nit nur eimol bin ich gfrogt wore, ob ich franzesischi Wurzle hät, wäge minem Namme „René“. Ich hab eifach gsait, dass des wirklig eso isch, dass mi Urgroßmuetter üsem Elsiß gsi isch. Deno isch des au emol geklärt gsi. Mi Urgroßmuetter isch vu Keppebach gsi. S wird schu kei Ahneforscher debi gsi si, wu zöefällig mit mir verwandt isch.

Adjee mitenand
saits Rénate

do kenne ner s au aheere:

Dieser Beitrag wurde unter Säll un des veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Kommentar verfassen

