Vereinsläbe, e Erfahrung fir alli Sinne

Noch bis vor eme göete Johr hän Verein iberhaupt kei Rolle in minem Läbe gspiilt un pletzlig bin ich mittedrin. Bim Schaffe un au in de Freizit, wil miner Sport wu ich mach, s Zirkeltraining, jo au imme Verein isch.
– Wiäso Zirkeltraining? des erfahre ner im erschte Video vum Rénate sinem Blog –

Wiä s bi de Iibringer un Engagierer bim Schaffe  zöegoht  Schaffe goh – bineme Verein hab ich nejig erfahre. So, un jetz kann ichs mit ere Sportlerversammlung vergliche. S isch Johreshauptversammlung fir alli interessierte Mitglieder gsi.

Eigentlig wär ich do nit higange, wil eso arg hets mich nit interessiert, was alles botte isch, wer wäm Dankscheen sait un wiäviel dezöekumme un wegzooge sin. Ich bin nur higange, wil ich s litte heere hab, dass sie d Gruppe vum Zirkeltraining ufleese wänn un dodefir ebbis moderners abiäte wänn, ebbis was grad aagsait isch. Zumba kanns nit sii, des gits schu, des isch quasi kalte Kaffee. Cross dich fit oder Kettleball, dodevu hän si s gha.

Also bin ich amme wunderscheene Junidaag, am freje Obend in d Turnhalle gange, wu d Versammlung gsi isch.

In de Halle sin d Turnbänk ufgstellt gsi, sonigi wu mer in der Schöel het miäße driber hopse. Un diä Maidli, wu fir de Schwebebalke z dabbig gsi sin, hän Pferdchenspring uf däne Bänk  mache miäße un als Abgang e Strecksprung. Meischtens sin si aber rabplotzt wiä Herdepfelsäck. Ich hab dertemol mini ganzi Angscht iiberwindet un bin uf em herte Schwebebalke rumghepperlet un däppelet mit zämme kniffenem Mül,  aber zöe de unsportlige Pfludde un Stigele hab ich nit ghäre welle. Des isch aber lang rum, wahrschins kennt ich jetz nit emol meh uf de Bank rumdäppele ohni rab z kaie.

Also diä Gesamtversammlung isch, wiä schu gsait, amme scheene, sunnige Juniobend gsi, kei einzigs Welkli hesch am Himmel gsähne. Wurum an  soneme  Daag diä ganz  Föeßballjugend de ganze Nommittag  in de Halle trainiäre möeß, weiß de Kuckkuck.  Villicht wägem Ozon – des wird s gsi si!

Vu de zweie bis am fimfi hän nochenander d E-Jugend, d D-Jugend un am Schluß d C-Jugend trainiärt. In de Luft isch also e ganz bsunders Gmisch, mer kennt au firnähm sage, e Geruchsportpourri ghängt. Üs em Föeßschweiß vu de Gingl vu de E-Jugend un em unkontrollierte Achselschweiß vu de Kerli, wu grad mitte in de Pubertät sin, also de D-Jugend, abgrundet vu de Üsdinschtunge vu de C-Jugend. Do hets au nix gholfe, dass diä mit e Hüffe Deo rum gsulveret hän. Un vu de vier Oberliächter in de Halle sin drei nit uf gange, des isch leider schu e Wiili eso.

Mich hets fascht gstellt, wu ich in d Halle ni kumme bin. Des derf doch nit wohr si! Un deno noch diä herte Bänk ohni Lähni. Nooch ere halbe Stund schu, hab ich denkt, dass mers Kritz abbricht. Deswäge bin ich in de Geräteraum gschliche un hab e Bock rüsgschunde un en an d Hallewand gstellt, so dass ich mich hab kenne aalähne.

S isch ännewäg zimlig langwilig gsi. Gegesitigi Beweihräucherung ghärt schiints zöem Vereinsläbe dezöe. Un deno, ei Abteilig noch de andere het e Rapport abgliferet.  Rhetorisch zwische mäßig un saumäßig. D Sportler hän jo ihri Stärke anderschwu. Des merksch jo als au, wänn si d Föeßballer interviewe.  S Schlimmscht isch aber gsi, dass es nooch em Alphabet gange isch, also vu A bis Z. Wu isch s Zirkeltraining? Fascht am End, hinterher kunnt nur noch Zumba.

Wiä s deno rüskumme isch, möeß ich  e ander mol loswäre, ich möeß jetz erscht emol durchschnüüfe.

Adjee mitenand
saits Rénate

Diesen Beitrag hören:

Dieser Beitrag wurde unter d Litt um eim rum, Säll un des abgelegt und mit , , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Kommentar verfassen

