Sport isch Mord – 2. Teil

Also s Zumba isch nit fir mich gsi, deswäge bin ich zöem Yoga.

Alli schwärme vum Yoga, der wirsch glenkig, innerlig röehig un sportlig isch s au no.

S Matteproblem het sich in de Turnhalle gleest. Ich hab mer eini üsleene kenne. Fir alli Fäll hab  ich aber e Deppig un e Badtöech debi gha. Dicki Wullsocke au. Selber gstrickti, nit vu mir, sondern noch vu de Oma.

Diä jung Yogalehreri het uns alli frejndlig begriäßt, au diä isch granatemäßig göet druf gsi. Do isch jo nit debi, wämmer positiv isch.

Mir hän uns eweng gstreckt un greckt am Aafang, d Lehreri  het des alles imme beröhigende Sing-Sang  erklärt. Dass si üsem Fränkische isch, het si nit sage miäße, des het mer gheert. Brust rein, Brust raus. Viär rollendi „R“ hinterenander, wiä schafft diä des bloß? Vor lütter Erfurcht vor sovil Sprochakrobatik hab ich natirlig nit ufbasst un fascht alles falsch gmacht. Aber s rollend „R“ isch nit s einzig gsi, was mich abglenkt het. D Socke hän bisse! S Hocke im Schnidersitz het mer nit nur im Kriz  weh döe, sphärischi Panflötemüsik (au als Fahrstöehlmüsik bekannt) het mich schu immer uf d Palme brocht und deno noch lütter bled grinsendi Wiber um mich rum. Wurum döesch der des aa? Will der fit bliibe willsch oder meinsch, dass ders möesch.

Aber jetz?  Zumba isch nit, Yoga haltsch au nit üs, was machsch, wenn si wirklig s Zirkeltraining ufgänn?

Des hab ich nit gwißt, aber liäber kei Sport un nur spaziäre laufe.

Zruck zöe döem Probeyoga. So e Stund kann lang wäre.  Nomol de Föeß verknackse goht nit, mir sin jo nur ghockt un glääge un s sin jo au e baar vum Zumbakurs do gsi.

E Krampf in de Wade, des isch es! Ich hab mer d Wade massiert un dodebi s Gsicht verzooge, heinomol döet des weh, het mi Gsichtsüsdruck gsait! D Fränkin het des gli gsähne un mitfiählend gmeint, dass des halt leider vilmols in de Wechseljohr vorkunnt. Aber im negschte Johr gäbs Hormonyoga, speziell fir Fraue wiä mich. Oh, des isch jo subbr, hab ich gheuchelt un deno ebbis vuneme Krampf, ganz inne im Bei verzellt un bin üs de Turnhalle ghumplt.

Bi de Gesamtversammlung vum Sportverein isch s am End eso rüskumme.

Also, s Zirkeltraining gits widerschd. S Zumba gits nimmi un Yoga gits defir zweimol, eimol fir jeder un jedi un eimol fir Fraue in de Wechseljohr, s Hormonyoga – s. o. …

Wenn ich ehrlig bin, hab ich mich eweng gfrejt, dass es kei Zumba meh git.  Ich weiß, dass Schadefrejd kei göete Charakterzöeg isch, aber ich bin halt eifach ehrlig un Ehrligkeit dittet doch uf e göete Charakter hi, oder nit?

Adjee mitenand

saits Rénate

 

 

 

 

Dieser Beitrag wurde unter d Litt um eim rum, Säll un des abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Kommentar verfassen

